HET BELANG VAN COMMUNITY MANAGEMENT
Social media is het perfecte kanaal om te ontdekken wat er echt leeft bij jouw doelgroep. Daarom hebben veel bedrijven een account op Facebook, Instagram of LinkedIn. Wat er vaak ontbreekt, is de tijd om het gesprek met de fans of volgers aan te gaan. Community management is een belangrijk onderdeel van jouw verhaal.
TEAMTUESDAY IS DE PERFECTE PARTIJ OM JOU TE ONTZORGEN
Een conversatiemanager beheert de online communicatie en reageert op wat jouw publiek je vertelt en de vragen die gesteld worden. Dit ‘in dialoog gaan’ met je volgers creëert een meerwaarde voor je klant maar ook voor je bedrijf. Ben je bang dat het opstarten van een sociale mediastrategie gepaard gaat met een stortvloed aan vragen en minder positieve reacties? Er schuilen meer kansen dan bedreigingen, als je het goed aanpakt tenminste. Afhankelijk van bedrijf tot bedrijf en campagne tot campagne, kan het verstandig zijn om samen te werken met een conversatiemanager.
TeamTuesday is de perfecte partij om jou te ontzorgen. We reageren gepast op positieve en negatieve berichten en koppelen terug indien nodig. Negatieve commentaren zetten we om in kansen. Met deze transparante manier van communiceren maken we van jouw sociale mediakanalen een volwaardige klantendienst.
VOORDELEN VAN HET UITBESTEDEN VAN COMMUNITY MANAGEMENT
WIJ ONDERSTEUNEN KLANTEN BIJ DE OPBOUW ÉN HET ONDERHOUD VAN HUN ONLINE REPUTATIE
Je bedrijf heeft een goede reputatie opgebouwd en die wil je natuurlijk in topconditie houden. Wij ondersteunen onze klanten dagelijks bij de opbouw én het onderhoud van hun online reputatie. Online is het steeds eenvoudiger voor mensen om hun mening te verkondigen over jouw organisatie en deze te delen met anderen. Dit biedt zowel kansen als gevaren.
Door reviews actief te beheren, toon je je klanten dat je niets te verbergen hebt. Bovendien laat je je klanten toe hun mening over jouw bedrijf te delen, waar iedereen het kan lezen. Zo ontstaat er transparantie en schep je vertrouwen. Daarom is het een goed idee om strategisch en consequent werk te maken van je community management en reputatiebeheer.