ONLINE STRATEGISCH BUREAU TEAMTUESDAY UIT ANTWERPEN KAN JE HELPEN
STRATEGISCHE COMMUNICATIE EN PLANNING
MERKSTRATEGIE
Op basis van een aantal gesprekken en analyses leggen we het fundament voor marketing- en contentstrategieën op de lange termijn.
CONTENTSTRATEGIE
De kern van een goede contentstrategie? Je doelgroep aan je business binden door relevante content te maken. Content is niet slechts een stukje “vulling” in een campagne, maar een strategisch middel. Goede content maakt het mogelijk jezelf, je team en je bedrijf te profileren als een expert binnen je vakgebied, binnen de markt waarin je opereert en met de producten of diensten die je levert.
COMMUNICATIEKANALEN
Welke boodschap hoort waar thuis? Hoe schrijf en creëer je content voor Facebook, LinkedIn, blogs en Instagram en hoe zorg je voor afwisseling in je content? Op welke kanalen kunnen we jouw doelgroep terugvinden en bereiken? Het juiste communicatiekanaal kiezen, is cruciaal om je boodschap zo efficiënt mogelijk bij de juiste doelgroep te krijgen.
CONTENTPLAN
Het contentplan voorkomt dat je ad-hoc werkt, met te strakke deadlines. Je kunt ruim op voorhand rekening houden met belangrijke zaken (content behoeften) die eraan komen, denk hierbij aan belangrijke data zoals bijvoorbijd Kerstmis, Nieuwjaar, Valentijnsdag of andere marketingmomenten voor je bedrijf.