PROJECTBESCHRIJVING
A-STAY omschrijven als een hotel zou afbreuk doen aan het volledige concept. Het is meer dan alleen een plek waar je kan overnachten. A-STAY draait om connectie, op àlle vlak. Door samen te werken met locals die niets liever doen dan hun passie voor hun thuisstad te delen, kunnen gasten meteen proeven van wat de stad uniek maakt. Zintuigen zullen met andere worden geprikkeld worden naarmate bezoekers op ontdekking gaan, waardoor hun verblijf echt een persoonlijke invulling krijgt. Inchecken en de kamerdeur openen, dat gebeurt bijna vanzelf, alles in het hotel is namelijk zo ingericht om de moderne technologie zo optimaal mogelijk te benutten. In ruil voor een scan van hun handpalm krijgen gasten toegang tot allerhande diensten.
Voor A-STAY verzorgt TeamTuesday de foto- en videografie, de online communicatiestrategie en het sociale mediabeheer. Creatieve en doelgerichte online campagnes zorgen daarnaast voor meer bekendheid, visibiliteit en nieuwe gasten.
VOOR A-STAY VERZORGEN WIJ
ONLINE MARKETING
CONTENT MARKETING
